close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין לשון הרע – מה הוא עושה ומתי הוא יוכל לעזור לכם?

מערכת שורשיח שבט, תשפ13/02/2020

איך יתכן שעורך דין לשון הרע יעזור לכם? מה תפקידו ומתי?

תגיות:
מתוך אינספור תחומים שבהם עורכי דין יכולים לבחור לעשות התמחות, לשון הרע הוא תחום שרבים מתעניינים בו ובוחרים להעמיק בו
את ידיעותיהם. בפועל, עורך דין עם התמחות בלשון הרע בא לעזור ללקוחותיו להגן על הדבר החשוב ביותר שיש להם: השם שלהם. קיימים אינספור פתגמים הקשורים לנושא שמו הטוב של האדם, כמו לדוגמא – "טוב שם משמן טוב" וכדומה, שכן בסופו של דבר, ולמרות כל הרכוש שאנחנו יכולים לצבור בחיינו, שמנו הטוב הוא העיקר. עורך דין לשון הרע מגן על לקוחותיו ומסייע לבנות את תיקי התביעה עבור מי שחושב ששמו הטוב נפגע. אומנם זה נכון שמדובר על תחום שלא תמיד פשוט להוכיח בו את המצב ואת הנעשה, אך במידה ופגעו בשמכם הטוב ואם תפנו אל עו"ד לשון הרע מקצועי, בהחלט יכול להיות שתקבלו פיצוי בסופו של דבר.

איך תבחרו לאיזה עורך דין לשון הרע אתם רוצים לפנות?
בישראל הרבה אנשים בחרו ללמוד עריכת דין וחלק מהם בחרו להתמחות בתחום הספציפי של לשון הרע. לכן, בין אם אתם מחפשים היום עורך דין לענייני לשון הרע בחיפה, בתל אביב או בערים אחרות, כבר בחיפוש הראשוני שתעשו תגלו שיש לא מעט מומחים שאליהם תוכלו להתקשר. עם זאת, לא כל עורך דין לשון הרע יוכל לעזור לכם באותה דרך ובצורה מספיק מקצועית, ולכן בהחלט יש טעם לרדת לעומק הפרטים ולראות באיזה עו"ד אתם בוחרים. נסו לברר:
• האם עוה"ד הקים את משרדו לפני שנים והוא מנוסה מאוד?
• האם הלקוחות האחרים של אותו עו"ד יצאו מרוצים מהשירות שהוא נתן להם?
• מה כולל השירות שמציע עוה"ד?
• האם לעוה"ד שאתם מעוניינים בשירותיו יש באמת פנאי וזמן לטפל בתיק שלכם?

לקרוא חוות דעת שונות אודות עורך דין לשון הרע כזה או אחר זה צעד שכדאי להשקיע בו. מדובר על חוות דעת אמינות שתוכלו להסתמך עליהן ובעזרתן תוכלו להימנע מפניה אל עו"ד שאינו מספיק מוצלח, אז למה אתם מחכים?

מה יכול להיות גובה הפיצוי שתקבלו? 
אם אתם בוחרים לתבוע אדם מסוים, או גוף כלשהו, שפגע בשמכם הטוב או בשמו של העסק שלכם, סביר להניח שתרצו לקבל פיצוי על הנזק שנגרם לכם. השאלה כמה תוכלו לתבוע וכמה באמת תקבלו בפועל אינה פשוטה, כי זה מאוד תלוי בחומרת הנזק שנגרם לכם. לא פעם קשה לכמת את הדברים ולהוכיח את הנזק, אך כאן בדיוק נכנס תפקידו של עוה"ד שאליו אתם פונים. יש מקרים שבהם פגיעה בשמו הטוב של העסק עלולה להרוס אותו כליל ולכן לא תמיד הפיצוי שמקבלים מסייע לתקן את הנזק. מה שבטוח זה שאם פגעו בשמכם הטוב לא רק שכדאי לכם לפנות לעו"ד שמתמחה בתחום הזה, אלא גם רצוי שתעשו את זה כמה שיותר מהר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה